Google My Business
Φτιάξε το εταιρικό σου προφίλ στο Google & δώσε την ευκαιρία στους πελάτες σου να σε βρούνε εύκολα.
Γιατί χρειάζεστε έναν λογαριασμό Google My Business;
Πολλοί επιχειρηματίες αναρωτιούνται “πώς να φαίνεται η επιχείρησή μου στο Google Maps;”. Για όσους από εσάς δεν έχετε ακούσει ποτέ για το Google My Business (GMB για συντομία), είναι ένα δωρεάν εύχρηστο εργαλείο που επιτρέπει σε επιχειρήσεις με φυσικές τοποθεσίες να διαχειριστούν τον τρόπο με τον οποίο εμφανίζονται στα αποτελέσματα Αναζήτησης της Google και στους Χάρτες της Google.
Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους χρειάζεστε ένα προφίλ Google My Business. Ας συζητήσουμε μερικούς από τους πιο σημαντικούς.
Το Google My Business διευκολύνει τους πελάτες να εντοπίσουν τη φυσική σας τοποθεσία
Ένα γεγονός στην Αθήνα που είναι αρκετά ενδιαφέρον είναι η δυσκολία στην εύρεση διαφόρων καφετεριών, μπαρ, clubs, και καταστημάτων λιανικής πώλησης. Μερικά από αυτά είναι βαθιά χωμένα σε υπόγεια από φαινομενικά εγκαταλελειμμένα κτίρια. Όπως επίσης, άλλα είναι κρυμμένα στο τέρμα μικρών δρομίσκων.
Και με σχεδόν 200.000 κτίρια και σπίτια εγκαταλελειμμένα, είναι δύσκολο να γνωρίζει κανείς τι είναι ανοιχτό και τι δεν είναι.
Έτσι, για να αλλάξει αυτό, σχεδόν κάθε επιχείρηση πρέπει να έχει ένα προφίλ Google My Business. Στην πραγματικότητα, οι πελάτες δεν πρόκειται να προτιμήσουν μια επιχείρηση που δεν έχει GMB με κρητικές, φωτογραφίες, και στοιχεία.
Το GMB διευκολύνει τους πελάτες να βρουν την ακριβή τοποθεσία της επιχείρησής σας στους Χάρτες Google, χωρίς να χρειάζεται να βασίζονται σε οδηγίες από στόμα σε στόμα όπως “Θα στρίψετε δεξιά στο επόμενο φανάρι, και μετά θα κατεβείτε τρία ή τέσσερα τετράγωνα, θα κάνετε αριστερά σε έναν δρόμο που ονομάζεται τάδε ή δείνα, το ένα ή το άλλο, και θα είναι το κτίριο στα δεξιά σας.”
Ποιος μπορεί να το θυμάται αυτό;
Η δημιουργία ενός λογαριασμού Google Business μπορεί να αυξήσει δραστικά την προβολή σας στις αναζητήσεις
Ας υποθέσουμε ότι είστε καταχωρημένοι στο Google ως “γραφίστες στη Θεσσαλονίκη, Ελλάδα”.
Στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων αναζήτησης Google, πάνω από τα οργανικά αποτελέσματα και τις διαφημίσεις, θα παρατηρήσετε ένα πλαίσιο μέσα στο οποίο εμφανίζονται 3 τοπικές επιχειρήσεις που ταιριάζουν με την αναζήτησή σας.
Το GMB δεν διευκολύνει μόνο τους πελάτες να βρουν το φυσικό σας κατάστημα, αλλά και το ψηφιακό. Μπορεί να βελτιώσει σημαντικά την προβολή της ιστοσελίδας σας στις αναζητήσεις στη Google. Για να μην αναφέρουμε ότι όταν οι υποψήφιοι πελάτες αναζητούν τοπικές επιχειρήσεις, είναι έτοιμοι να πραγματοποιήσουν μια αγορά (ή τουλάχιστον ενδιαφέρονται πολύ για την πραγματοποίηση μιας αγοράς).
Οι άνθρωποι δεν αναζητούν, “νόστιμο σουβλάκι στη Λάρισα”, για να διαβάσουν ένα blog για το σουβλάκι… το κάνουν γιατί πεινάνε και θέλουν να πληρώσουν αυτόν που έχει πραγματικά νόστιμο σουβλάκι στη Λάρισα.
Εάν έχετε μια τοπική επιχείρηση είναι πολύ καλό να εμφανίζεται στις πρώτες θέσεις η επιχείρησή σας τη στιγμή που κάνουν μια σχετικοί αναζήτηση οι πιθανοί πελάτες σας.
Το Google My Business σάς δίνει τη δυνατότητα να προβάλετε χρήσιμες πληροφορίες και να διευκολύνετε τους πελάτες σας να αφήνουν κριτικές
Εκτός από το γεγονός ότι είναι ευκολότερο να σας εντοπίσουν τόσο φυσικά όσο και ψηφιακά, το GMB επιτρέπει στις επιχειρήσεις να προσθέτουν χρήσιμες πληροφορίες όπως το όνομά τους, τι κάνουν, την τοποθεσία τους, τον αριθμό τηλεφώνου, τον ιστότοπο, τις ώρες λειτουργίας και φωτογραφίες.
Το GMB καθιστά επίσης εξαιρετικά εύκολο για τους πελάτες να αφήνουν κριτικές και ερωτήσεις, ενώ για τις επιχειρήσεις γίνεται επίσης εύκολο να διαχειρίζονται αυτές τις κριτικές και ερωτήσεις.
Είτε θέλουν οι επιχειρήσεις είτε όχι, οι πελάτες θα αφήσουν κριτικές εάν έχουν καλές (ή κακές) εμπειρίες. Είναι ωραίο να τα έχετε όλα αυτά σε ένα εύκολα διαχειρίσιμο σημείο, όπου μπορείτε γρήγορα να ανταποκριθείτε με επαγγελματικό τρόπο.
Το Google My Business μπορεί να σας βοηθήσει να μειώσετε το κόστος των διαφημίσεων Google
Εάν διαθέτετε προφίλ Google My Business και συνδέεστε με τον λογαριασμό σας στο Google Ads, θα μπορείτε να χρησιμοποιείτε επεκτάσεις τοποθεσίας στις διαφημίσεις σας.
Οι επεκτάσεις τοποθεσίας σάς επιτρέπουν να προβάλλετε τη διεύθυνσή σας και έναν χάρτη στην τοποθεσία σας. Οι πελάτες μπορούν να κάνουν κλικ στην επέκταση για να μάθουν περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με την επιχείρησή σας.
Αυτές οι έξτρα λειτουργίες μπορούν να αυξήσουν την αφοσίωση στη διαφήμισή σας, η οποία φυσικά θα βελτιώσει την αποτελεσματικότητα των επενδύσεών σας μειώνοντας το κόστος ανά κλικ.
Η ρύθμιση μιας επέκτασης τοποθεσίας σας δίνει επίσης πρόσβαση σε λειτουργίες βάσει τοποθεσίας στις Διαφημίσεις Google, όπως αναφορές επισκέψεων καταστημάτων και καμπάνιες.
Ένας λογαριασμός Google My Business είναι εντελώς δωρεάν
Ίσως μια από τις καλύτερες πτυχές του GMB είναι ότι είναι εντελώς δωρεάν για χρήση. Σωστά. Δεν θα σας κοστίσει δεκάρα. Εάν είστε μια startup επιχείρηση που μόλις ξεκίνησε να διαμορφώνει το τοπικό της SEO, τότε το GMB είναι το κατάλληλο εργαλείο για εσάς. Ωστόσο, η σωστή διαχείριση των επιλογών που δίνονται στη πλατφόρμα Google My Business, καθώς και η σωστή εγκατάσταση αυτού, χρειάζονται για να έχετε ένα κατάλληλο αποτελέσματα.
Πώς να αποκτήσετε έναν λογαριασμό Google My Business
Αυτοί ήταν οι λόγοι για τους οποίους χρειάζεστε έναν Λογαριασμό GMB. Τώρα ας μιλήσουμε για τον τρόπο δημιουργίας ενός. Όπως προαναφέραμε, είτε μπορείτε μόνοι σας να προσπαθήσετε να δημιουργήσετε το δικό σας GMB Listing, είτε να επωφεληθείτε από τις γνώσεις μας και να το κάνουμε εμείς για εσάς με τον πιο σωστό και επαγγελματικό τρόπο.
Τι περιλαμβάνει το πακέτο δημιουργίας Google My Business
Δημιουργία GMB
- Καταχώρηση επιχείρησης στο Google, δημιουργώντας ένα Google Business account
- Καταχώρηση όλων των πληροφοριών την επιχείρησης (τηλέφωνο, διεύθυνση, ωράριο, κ.α.)
- Ενεργοποίηση του λογαριασμού
- Προσθήκη φωτογραφιών και βίντεο
- Δημιουργία μίας δημοσίευσης (post)
- Καταχώρηση 10 προϊόντων ή υπηρεσιών
Τοπικό SEO στο GMB
- Προσθήκη σκετικών λέξεων-κλειδιών
- Παρακολούθηση των κριτικών και των ερωτήσεων