Συμμόρφωση με το Google Consent Mode V2
Ο νέος τρόπος προστασίας του απορρήτου δεδομένων και της συναίνεσης των χρηστών.
Βασικά χαρακτηριστικά του Google Consent Mode V2
Νέες παράμετροι
Εισάγει δύο νέες παραμέτρους – ad_user_data και ad_personalization – παράλληλα με τις υπάρχουσες (analytics_storage και ad_storage).
Ενισχυμένο απόρρητο χρήστη
Αυτές οι νέες παράμετροι επιτρέπουν στους χρήστες μεγαλύτερο έλεγχο των δεδομένων τους, διασφαλίζοντας ότι τα προσωπικά δεδομένα αποστέλλονται στις υπηρεσίες της Google μόνο με τη ρητή συγκατάθεση του χρήστη.
Υποχρεωτική εφαρμογή
Ένα σημαντικό βήμα προς τη συμμόρφωση με τους κανονισμούς ψηφιακής διαφήμισης και προστασίας προσωπικών δεδομένων, ιδίως στον Ευρωπαϊκό Οικονομικό Χώρο (ΕΟΧ).
Το Google Consent Mode V2 είναι ένα ζωτικής σημασίας εργαλείο για τους ιδιοκτήτες ιστοσελίδων που ‘περιηγούνται’ στο σύνθετο τοπίο της ψηφιακής ιδιωτικότητας και της προστασίας δεδομένων. Η εφαρμογή της είναι ζωτικής σημασίας για τη συμμόρφωση, προσφέροντας μια πιο ανεπτυγμένη προσέγγιση για το χειρισμό των δεδομένων των χρηστών και της συναίνεσης και διαμορφώνοντας το μέλλον της ψηφιακής διαφήμισης και της ανάλυσης δεδομένων.
Συχνές ερωτήσεις
Τι είναι το Google Consent Mode V2;
Το Google Consent Mode V2, που παρουσιάστηκε στα τέλη του 2023, είναι μια ενημερωμένη έκδοση του αρχικού Consent Mode της Google. Επιτρέπει στους ιστότοπους να κοινοποιούν τις προτιμήσεις συγκατάθεσης cookie των χρηστών στις υπηρεσίες της Google, όπως οι διαφημίσεις Google και τα Analytics, με πιο αποτελεσματικό και συμβατό με το απόρρητο τρόπο. Η χρήση της είναι υποχρεωτική για τους ιστότοπους που χρησιμοποιούν αυτές τις υπηρεσίες της Google από τον Μάρτιο του 2024.
Ποια είναι τα νέα χαρακτηριστικά στο Google Consent Mode V2;
Το Google Consent Mode V2 εισάγει νέες παραμέτρους, συμπεριλαμβανομένων των ad_user_data και ad_personalization, εκτός από τις υπάρχουσες analytics_storage και ad_storage. Αυτές οι παράμετροι προσφέρουν ενισχυμένο έλεγχο των δεδομένων χρήστη και της εξατομίκευσης της διαφήμισης βάσει της συγκατάθεσης του χρήστη.
Είναι η λειτουργία συναίνεσης Google Consent Mode V2 υποχρεωτική για όλους τους ιστότοπους;
Ναι, η εφαρμογή του Google Consent Mode V2 είναι υποχρεωτική έως τον Μάρτιο του 2024 για όλους τους ιστότοπους που χρησιμοποιούν υπηρεσίες της Google, όπως οι διαφημίσεις Google και το Google Analytics. Η απαίτηση αυτή διασφαλίζει τη συμμόρφωση με τους κανονισμούς περί απορρήτου δεδομένων και ενισχύει το απόρρητο των χρηστών.
Πώς επηρεάζει η λειτουργία Google Consent Mode V2 την παρακολούθηση δεδομένων και το απόρρητο;
Η λειτουργία Google Consent Mode V2 επηρεάζει την παρακολούθηση δεδομένων επιτρέποντας στους ιστότοπους να προσαρμόζουν τα Google Tags βάσει της συγκατάθεσης των χρηστών. Εάν ένας χρήστης συναινεί στα cookies, πραγματοποιείται κανονική συλλογή δεδομένων. Εάν η συγκατάθεση απορριφθεί, η συλλογή δεδομένων περιορίζεται για την προστασία του απορρήτου του χρήστη, με τα Google Tags να λειτουργούν σε περιορισμένη λειτουργία.
Ποιες είναι οι επιλογές υλοποίησης για τη λειτουργία συναίνεσης Google Consent Mode V2;
Υπάρχουν δύο επιλογές υλοποίησης για τη λειτουργία συναίνεσης Google Consent Mode V2: Βασική και Σύνθετη. Η βασική υλοποίηση περιλαμβάνει πλήρη συλλογή δεδομένων με τη συγκατάθεση του χρήστη και καμία συλλογή δεδομένων χωρίς αυτή. Η προηγμένη υλοποίηση επιτρέπει περιορισμένη, ανώνυμη συλλογή δεδομένων χωρίς συγκατάθεση για σκοπούς τυποποίησης, με σεβασμό του απορρήτου των χρηστών.
Προκαθορισμένοι κανόνες
Το πρόσθετο παρέχεται με έτοιμους κανόνες που στοχεύουν σε συγκεκριμένες τοποθεσίες. Μπορούμε να τους επεξεργαστούμε ή να τους προσαρμόσουμε ανάλογα με τις ανάγκες σας.
Δημιουργία προσαρμοσμένων κανόνων
Μπορείτε να διαμορφώσετε τους δικούς σας κανόνες που στοχεύουν σε χώρες ή περιοχές.