SEO In Greece – Οι καλύτεροι SEO experts στην Ελλάδα

Το SEO μας είναι εξαιρετικά πλήρες και καλύπτει όλα τα στοιχεία που χρειάζεται η επιχείρησή σας για να “ανέβει” στις μηχανές αναζήτησης όπως το Google, το Yahoo, και το Bing.

SEO IN GREECE – ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ Η ΠΡΟΒΟΛΗ ΣΑΣ ΣΤΙΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΣΑΣ;

To SEO in GREECE και μηχανές αναζήτησης υπήρχαν από την αρχή του διαδικτύου. Είναι ο πιο βολικός τρόπος για να βρείτε τις πληροφορίες που ψάχνετε. Ακριβώς για αυτόν τον λόγο υπάρχει μία φυσική σχέση μεταξύ πελατών και επιχειρήσεων.

Εάν μένατε στη Αθήνα και ψάχνατε για μία νέα στέγη για το σπίτι σας, θα πηγαίνατε στο Google και θα ψάχνατε τις λέξεις-κλειδιά “σπίτι στην Αθήνα”, ή κάποια παραλλαγή αυτών. Αυτό θέτει σε ενέργεια τον Google ώστε να βρει το πιο σχετικό αποτέλεσμα και να σας παρουσιάσει μια λίστα με διάφορες εταιρείες για ενοικίαση η αγορά σπιτιών.

Στόχος μας με το SEO GREECE μέσω των μηχανών αναζήτησης είναι να διασφαλίσουμε ότι η επιχείρησή σας θα είναι το πιο σχετικό αποτέλεσμα. Αυτό σημαίνει ότι όταν κάποιος ψάχνει για το προϊόν ή την υπηρεσία σας, θα βρίσκεστε ανάμεσα στους πρώτους που θα το βλέπουν. Άρα θα έχετε περισσότερες πωλήσεις και θα δημιουργήσετε περισσότερα έσοδα για την επιχείρησή σας.

Η όλη αυτή διαδικασία λέγεται intent-based search. Το intent-based search είναι πολύ σημαντικό ώστε να καταλάβουμε πως λειτουργει το σεο στην Ελλάδα και γενικά σε όλο τον κόσμο. Σημαίνει ότι το πρόσωπο που κάνει αναζήτηση, την κάνει με πλήρη πρόθεση να εμπλακεί στην υπηρεσία που επιθυμεί. Σε αυτό το σημείο θα αναρωτηθήτε πως βοηάει όμως το SEO εδώ.

Πως βοηθάει το SEO στην Ελλάδα την επιχείρηση σας?

Η αρχή του SEO ή αλλιως search engine optimization όπως προ είπαμε είναι να εφαρμόσουμε τι σωστές λέξεις κλειδιά στις σωστές σελίδες έτσι ώστε να οι μηχανές αναζήτησης να μπορούν να καταλάβουν και να ταυτοποιήσουν τη σελίδα σας με αυτό που ψάχνουν οι μελλοντικοί σας πελάτες. Είπαμε όμως 2 πολύ σημαντικά πράγματα μέσα σε μία πρόταση.

Σωστές ή κατάλληλες λέξεις κλειδιά

Όταν μιλάμε για seo και intent και ιδιαίτερα buying intent (πρόθεση να αγοράσει κάποιος) εννοούμε στην DMA να βρούμε τις λέξεις – Φράσεις τις οποίες ο κόσμος πλέον αναζητεί για να αγοράσει εκείνη τη στιγμή αφού έχει τελειώσει την έρευνα του.

Ας πάρουμε ώς παράδειγμα τα sailing yacht. Κάποιος στην αρχή θα ξεκινήσει να βρεί το yacht που θέλει να ενοικιάσει και θα πατήσει yacht charter Greece. Αυτή όμως είναι μια φράση που πατάει μεγάλος όγκος ανθρώπων – Γενική λέξη χωρίς συνήθως να προβεί σε κάποια ενέργεια. Στην συνέχεια όμως ο άνθρωπος αυτός θα δει ποιό ιστιοπλοϊκό του αρέσει και θα αρχίσει να συγκρίνει τιμές και υπηρεσίες για το ιστιοπλοϊκό αυτό. Η αναζήτηση που θα κάνει είναι yacht charter greece bavaria 46 price. Αυτό είναι ένα long tail keyword όπως το λέμε το οποίο έχει buying intent το οποίο θέλετε στη σελίδα σας.

Σωστές σελίδες

Με τον όρο Σωστές σελίδες εννοούμε συνήθως τα url – slugs – permalinks στο SEO η όπως αλλιώς θέλετε να τα ονομάσουμε σε συνάρτηση με το περιεχόμενο της σελίδας. Γιατί τι να το κάνεις αν η σελίδα σου έχει τέλειο περιεχόμενο για yacht αλλά το url πάνω λέει examplesite.gr/εδω-οι-καλες-πατατες.html ή ακόμα χειρότερα examplesite.gr/oiefho;iehjfefoijfE.html?doijaed. Καταλαβαίνουμε λοιπόν οτι όλα πρέπει να είναι σωστά δομημένα για να έχουμε ένα καλό SEO. Για όσους δεν το έχουν καταλάβει ακόμα, ναι ο Google θέλει να βλέπει όμορφα links τα λεγόμενα friendly URLSs ή Pretty URLs.

Σύνοψη

Το Seo στην Ελλάδα μπορεί να βοηθήσει πολύ την επιχείρησή σας και να αυξήσει τα κέρδη σας στοχευμένα με μια στρατηγική seo και online marketing. Βέβαια η δυσκολία είναι κατανοητό πως ανεβαίνει ανάλογα με τον ανταγωνισμό. Άλλωστε μόνο 10 μπορούν να χωρέσουν στην πρώτη σελίδα του Google. Ως συμπέρασμα, είναι κάτι που χτίζεται με κόπο και θέλει επιμονή σαν κάθε καλό πράγμα στη ζωή.

Τι πραγματικά χρειάζεται όμως για να λέιτουργήσει το seo in greece?

Υπάρχουν πάνω από 200 συντελεστές που παίζουν ρόλο στα μάτια του google μόνο στη σελίδα σας, τους οποίους μάλιστα θα πρέπει να περάσετε με άριστα ώστε η σελίδα σας να φτάσει στις πρώτες θέσεις (On-Site SEO). Φανταστείτε οτι χτίζετε μια πυραμίδα, την πυραμίδα του SEO, ε λοιπόν η βάση της είναι ένα σωστά φτιαγμένο website. Ας δούμε λοιπόν μερικούς βασικούς κανόνες.

Το site πρέπει να είναι φτιαγμένο γύρω απο μία λέξη κλειδί:

  • Σωστά και πλούσια με τη λέξη κλειδί κείμενα με σωστές επικεφαλίδες
  • Λέξη κλειδί στο Domain. (δεν είναι απαραίτητο αλλά βοηθάει στο βραχυπρόθεσμο μελλόν)
  • Λέξη κλειδί στα URLs
  • Λέξη κλειδί στις φωτογραφίες και τα Alt-text τους
  • Λέξη κλειδί στα Meta titles – Meta descriptions
  • Λέξη κλειδί σε Βίντεο

Το site πρέπει να είναι γρήγορο χωρίς σφάλματα:

  • Πρέπει οι εικόνες να είναι optimized (δλδ να καταλαμβάνουν μικρό όγκο δεδομένων)
  • Πρέπει οι εικόνες σας να είναι στο σωστό μέγεθος. (εικόνες τύπου 4K δεν βοηθούν)
  • Πρέπει οι σελίδες να ειναι Responsive – Φιλικές προς κινητά και τάμπλετ
  • Πρέπει ο server σας να είναι γρήγορος και σωστά ρυθμισμένος
  • Πρέπει ο κώδικάς σας να είναι όσο πιο μικρός γίνεται
  • Πρέπει το site σας να είναι καθαρό από κακόβουλο λογισμικό
  • Πρέπει να έχετε CDN

Αυτά είναι κάποια λίγα από τα πολλά βασικά που χρειάζεται ένα site ώστε οι σελίδες του να είναι SEO FRIENDLY και να μπορούν να διαβαστούν πιο εύκολα από τον Google. Περισσότερες πληροφορίες θα σας δώσουμε στο blog μας σε περίπτωση που θέλετε να κάνετε μόνοι σας seo στη σελίδα σας.

Seo In Greece & Link Building

Ας δούμε όμως λίγα πράγματα για το Off – Site SEO στην Ελλάδα ή αλλιώς τα γνωστά σε όλους backlinks ή links ή λινκς ή συνδέσμους. Λίγο ή πολύ όλοι τα έχουμε δει σε διάφορες σελίδες αλλά πόσοι από εμάς γνωρίζουμε την ζωτική για το seo σημασία τους.

Τα backlinks είναι πολύ σημαντικό κομμάτι του SEO και θα έλεγε κανείς οτι έχει πάρα πολύ μεγάλη βαρύτητα στο πόσο ψηλά θα φτάσετε. Οι περισσότεροι όμως το κάνουν ΛΑΘΟΣ.

Black Hat Seo vs White Hat Seo

Υπάρχουν 2 ειδών τρόποι να χτίσετε τα Link σας – Φήμη σας, ο white hat και ο back hat.

White hat SEO GREECE

Αυτός είναι ο προτεινόμενος τρόπος να χτίσετε τα link σας ο οποίος στρέφεται κυρίως στη δημιουργία ποιοτικού περιεχομένου. Αυτό το περιεχόμενο μπορεί να βρίσκεται και να τοποθετείται είτε πάνω στην σελίδα σας είτε σε άλλες σελίδες με μορφή κειμένου, φωτογραφίας, βίντεο η κάποιας μορφής ήχου. πχ άρθρα σε blog, youtube videos, podcasts, φωτογραφίες στο pinterest.

Κατά κύριο λόγο αυτή η τεχνική ονομάζετε LINK BAIT και την χρησιμοποιούμε ώστε να τραβήξουμε με πάρα πολύ ποιοτικό περιεχόμενο, κόσμο, ο οποίος θα κάνει share τις σελίδες σας. Ταυτόχρονα όμως έτσι λειτουργεί και ο google όσο πιο καλό περιεχόμενο έχεις τόσο πιο πολύ ανεβαίνεις. Όπως λέμε και στην Ελλάδα με ένα σμπάρο δυο τρυγόνια.

Black hat SEO

Το black hat seo αναφέρεται σε τρόπους απόκτησης συνδέσμων – backlink με χρήματα ή με τρόπους που δεν θέλει ο google. Ας αναφέρουμε μερικούς απο αυτούς.

  • Αγορά link από ιστοσελίδες
  • Ανταλλαγή Link
  • Τοποθέτηση Dofollow λινκ σε footer άλλων ιστοσελίδων
  • Link Building Tools – Εργαλεία αυτόματης παραγωγής συνδέσμων

ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟ GSA SER ή ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΑΥΤΟΜΑΤΟ LINK BUILDING TOOL

Το GSA είναι ένα πρόγραμμα που μπορεί να δημιουργήσει χιλιάδες Links για το site σας σε άλλους ιστότοπους το οποίο το χρησιμοποιούν πάρα πολλές SEO εταιρείες στην Ελλάδα ως κύρια πηγή παραγωγής link. Τα εν λόγω links είναι από πάρα πολύ spammy sites που κάποιες φορές βοηθούν πολύ στο να ανέβαιτε στην αρχή αλλά αν βρει o google οτι το χρησιμοποιείτε η πιθανότητα να καταλήξετε με κάποια ποινή με ένα website που δεν θα υπάρχει στα αποτελέσματα του google.

ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΠΟΤΕ ΝΑ ΤΟ ΕΦΑΡΜΟΣΕΤΕ ΣΤΟ SITE ΣΑΣ.

SEO Εκπαίδευση του Προσωπικού για Επιχειρήσεις και Ομάδες Δημοσίων Σχέσεων

Η εκπαίδευση του προσωπικού μίας επιχείρησης είναι πολύ σημαντικός και καθοριστικός παράγοντας για την πορεία μίας επιχείρησης. Προσωπικό με γνώσεις σημαίνει υγιής επιχείρηση!

Στην DMA με πάνω από 10 χρόνια εμπειρίας βελτιστοποιώντας ιστοσελίδες ώστε να εμφανίζονται πρώτες στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Είμαστε εξειδικευμένοι με πολλούς τρόπους, συμπεριλαμβανομένου και του Google Partner. Θα θέλαμε να σας εξυπηρετήσουμε με τον τρόπο που το έχουμε κάνει σε τόσους άλλους επαγγελματίες!

Η εκπαίδευση της ομάδας σας σε επίπεδο SEO θα δώσει τις απαραίτητες γνώσεις ώστε οι αλλαγές που πρέπει να γίνουν στην στρατηγική σας, στις διαφημίσεις σας, και στη διαχείριση φήμης σας να είναι εύκολες αλλά και ουσιώδεις.

SEO στην Ελλάδα Για Μη Κερδοσκοπικές – Φιλανθρωπικές Οργανώσεις

Η Online παρουσία σε μη κερδοσκοπικές αλλά και φιλανθρωπικές οργανώσεις γίνεται ολοένα και πιο απαραίτητη. Η προβολή σας και η ανοδική σας πορεία στα οργανικά αποτελέσματα μπορεί να αυξήθηκε αλλά ο κόσμος δεν ανταποκρίνεται.

Αυτά είναι κάποια από τα προβλήματα που οργανώσεις σαν τη δική σας αντιμετωπίζουν κάθε μέρα. Για κάθε πρόβλημα ομώς υπάρχει και μία λύση. Η DMA μπορεί με την δική σας συνεργασία να επιτύχει τους στόχους της οργάνωσης σας σε οποιοδήποτε διαδικτυακό κομμάτιχρείαζεται ενδυνάμωση και να φέρει αποτελέσματα.

Διαβάστε περισσότερα για το πώς η DMA μπορεί να βοηθήσει το SEO Για Μη Κερδοσκοπικές – Φιλανθρωπικές Οργανώσεις

SEO Για Startup Επιχειρήσεις

Πολλές καινούργιες επιχειρήσεις ξεκινούν καθημερινά με πρώτη τους κίνηση τη δημιουργία ενός website. Πολλές φορές όμως η δημιουργία ενός website δεν είναι αρκετή σήμερα για να φέρει στην επιφάνεια την επιχείρησή σας. οι startup επιχειρήσεις εξορισμού είναι καινούργιες Με άλλα λόγια δεν έχουν καμία προηγούμενη αναφορά τους στον ιστοχώρο Συνεπώς είναι πιο δύσκολο για τις εταιρείες αυτές να ανέβουν στα οργανικά αποτελέσματα του Google.

Η DMA μπορεί να σας βοηθήσει να ανέβετε στα οργανικά αποτελέσματα και να δημιουργήσετε μία καλή εικόνα για το καινούργιο σας brand.

Επικοινωνήστε μαζί μας

Σε τι μπορούμε να σας βοηθήσουμε;

Αφήστε μας τα στοιχεία σας για να μπορέσουμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας!

Γράψτε μας ένα μήνυμα

Διαλέξτε ποιές υπηρεσίες σας ενδιαφέρουν