Προσεγγίστε πάνω από 1 δις ανθρώπους σε όλο τον κόσμο με το Facebook Advertising
Με πάνω από 1,5 δισεκατομμύρια χρήστες, το Facebook είναι το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο στον κόσμο. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχει μια τεράστια ευκαιρία να δεί το κοινό-στόχος σας το brand σας μέσω της διαφήμισης Facebook.
Στις μέρες μας, το να κάνετε τυχαίες δημοσιεύσεις στη σελίδα σας στο Facebook δεν επιτυγχάνει την εμβέλεια που χρειάζεστε. Έτσι μια στοχευμένη στρατηγική είναι ένα ζωτικό μέρος του ψηφιακού σας μάρκετινγκ.
Αφού όλα έχουν να κάνουν με τα updates σας στο Facebook, μπορείτε να ολοκληρώσετε KPIs (στόχους) κάθε είδους. Είτε πρόκειται για την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας, την επισκεψιμότητα του ιστότοπου, τα leads ή τις πωλήσεις, μπορείτε να το καταφέρετε. Οι μορφές διαφήμισης στο Facebook έχουν μια πολύ σαφή έκκληση για δράση (call to action). Έτσι, μπορείτε να κάνετε τους χρήστες που ενδιαφέρονται πραγματικά για το προϊόν ή την υπηρεσία σας να κάνουν κλικ.
Το κοινό σας στο Facebook
Οι επιλογές στόχευσης του Facebook είναι απίστευτα ισχυρές. Σας επιτρέπει να στοχεύετε σε ανθρώπους με βάση:
- τα δημογραφικά στοιχεία
- τις τοποθεσίες
- την εκπαίδευση
- την εργασία
- τα ενδιαφέροντα
- τις συμπεριφορές
- και ακόμη και τα γεγονότα της ζωής, όπως ο “ερχομός” ενός παιδιού ή η μετακόμιση
Με τη συγκέντρωση όλων αυτών των στοιχείων μπορούμε να ορίσουμε με σαφήνεια το κοινό. Έπιτα μπορούμε να τους παρουσιάσουμε διαφημίσεις που οδηγούν σε αποτελέσματα. Παρόμοιες επιλογές είναι διαθέσιμες με τη διαφήμιση στο Twitter.
Μπορούμε επίσης να δημιουργήσουμε Custom Audiences, τα οποία μας επιτρέπουν να στοχεύουμε τους χρήστες πιο συγκεκριμένα. Για παράδειγμα, η δημιουργία μιας λίστας ατόμων που έχουν ήδη επισκεφτεί τον ιστότοπό σας και έχουν δείξει ενδιαφέρον για το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Ένα άλλο παράδειγμα θα ήταν η μεταφόρτωση μιας υπάρχουσας λίστας με email που θα πρέπει να βλέπουν τις διαφημίσεις στο Facebook.
Στην DMA διαχειριζόμαστε εκστρατείες πληρωμής (paid campaigns) για επιχειρήσεις σε πολλούς τομείς. Το τοπίο της διαφήμισης στο Facebook αλλάζει καθημερινά με νέες μορφές διαφήμισης και ευκαιρίες βελτιστοποίησης που προστίθενται συνεχώς. Η δουλειά μας είναι να παραμείνουμε στον παλμό. Αυτό σημαίνει ότι η επιχείρησή σας θα χρησιμοποιεί πάντα τη διαφήμιση στο Facebook με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.