Χαρτογράφηση του ταξιδιού του περιεχομένου σας

Η επιτυχής επικοινωνία του brand σας στον ψηφιακό χώρο ξεκινά με ένα σχέδιο για κάθε βήμα του κύκλου ζωής του περιεχομένου. Μια στρατηγική περιεχομένου θα σας βοηθήσει να ορίσετε το στυλ, τις έννοιες, τις μορφές και τις μεθόδους ενίσχυσης του περιεχομένου που ταιριάζει καλύτερα στους στόχους σας.

Κάθε φορά που δημιουργούμε μια στρατηγική περιεχομένου, ξεκινάμε με τη διερεύνηση του πού βρίσκονται οι τρέχουσες ανάγκες σας στην πυραμίδα του “Βασικού”, του  “Κοινωνικού-Ελκυστικού” και του “Εξελιγμένου” κειμένου σας, και με το αν είστε έτοιμοι να προχωρήσετε στο επόμενο στάδιο.

  • Βασικό Περιεχόμενο για να τεθούν τα θεμέλια.
  • Κοινωνικό-Ελκυστικό Περιεχόμενο για να κρατάτε το ενδιαφέρον του υπάρχοντος και του νέου σας κοινού.
  • Εξελιγμένο Περιεχόμενο για να σας προσφέρει ένα πλεονέκτημα σε σχέση με τις υπόλοιπες ιστοσελίδες.

Βασικό

Εάν είστε μια νέα μάρκα ή προϊόν που θέλετε να ενισχύσετε την παρουσία σας στον ψηφιακό χώρο, θα ξεκινήσουμε με το Βασικό, γνωστό και ως τη βάση. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει τον καθορισμό και τη δημιουργία των παρακάτω:

  • Κατευθυντήριες γραμμές της επωνυμίας
  • Ο τόνος της “φωνής”
  • Προσδιορισμός Persona
  • Αντιγραφή ιστοτόπου
  • Εισαγωγικό περιεχόμενο & PR για την παρουσίαση της μάρκας

Κοινωνικό – Ελκυστικό

Στη συνέχεια, θα προσπαθούσαμε να δώσουμε στους επισκέπτες της ιστοσελίδας σας λόγους να επιστρέφουν τακτικά μέσω του περιεχομένου του blog, κάτι που σχεδιάζουμε για εσάς με τη βοήθεια του προγραμματισμού περιεχομένου και των ημερολογίων περιεχομένου. Αυτός ο τύπος περιεχομένου συνήθως εκδηλώνεται μέσω:

  • Δημιουργία ελκυστικού περιεχομένου για τον ιστότοπό σας
  • Περιεχόμενο κοινωνικών μέσων
  • Email marketing

Εξελιγμένο

Μόλις είναι έτοιμο το βασικό και το κοινωνικό-ελκυστικό περιεχόμενό σας, θα είναι καιρός να ανεβείτε πιο πάνω. Εδώ, η εστίασή σας πιθανότατα θα είναι να κερδίσετε ένα πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών και να σας δει καινούργιος κόσμος. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί με τη δημιουργικότητα στο επίκεντρο: καινοτόμες εκστρατείες που εκτελούνται σε διαφορετικές μορφές περιεχομένου που μπορούν να χρησιμοποιηθούν και να διανεμηθούν μέσω:

  • Της ενίσχυσης των κοινωνικών μέσων
  • Του influencer marketing
  • Του ψηφιακού PR
  • Του περιεχομένου του ιστοτόπου σας

Όποια και αν είναι η πορεία σας, θα δουλέψουμε πάνω σε μια στρατηγική περιεχομένου που θα σας μεταφέρει εκεί που θέλετε να είστε.