Υπηρεσίες μάρκετινγκ περιεχομένου
Το μάρκετινγκ περιεχομένου (content marketing) είναι ένας όρος που σχεδιάστηκε σχετικά πρόσφατα. Χρησιμοποιείται για την εκπροσώπηση τυχόν λειτουργιών μάρκετινγκ που αφορούν τον προγραμματισμό, τη δημιουργία και την κοινή χρήση περιεχομένου. Φυσικά με σκοπό την ικανοποίηση επιχειρηματικών στόχων. Η παρουσίαση αυτού του περιεχομένου εξαρτάται συνήθως από αυτό που προσπαθείτε να επιτύχετε. Οι μορφές μπορούν να είναι οτιδήποτε:
- διαδραστικό περιεχόμενο
- βίντεο
- παιχνίδια και κουίζ
- ενημερωτικά blogs
- info-graphics
Είμαστε ειδικοί στη δημιουργία περιεχομένου που συμπληρώνει τις διαδικτυακές συνήθειες του target audience σας.
Μια σημαντική διαφοροποίηση μεταξύ του μάρκετινγκ περιεχομένου και άλλων μεθόδων είναι ότι το μάρκετινγκ περιεχομένου δεν επικεντρώνεται στην πώληση. Η δημιουργία πολύτιμου περιεχομένου εμπνέει εμπιστοσύνη και πίστη στην εταιρεία περισσότερο από οτιδήποτε άλλο.
Η Digital Marketing Agency χρησιμοποιεί μια στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου για να προσθέσει αξία στην επιχείρησή σας με ποικίλους τρόπους. Πάντα όμως το προσαρμόζουμε στους στόχους σας. Μερικά από αυτά που μπορείτε να πετύχετε με το content marketing είναι τα παρακάτω.
Αυξήστε την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησης
Είτε η επιχείρηση σας είναι καινούργια στον κόσμο του internet είτε απλά χρειάζεται μια ώθηση στην αναγνωρισιμότητα, το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι η λύση. Φέρνοντας την επιχείρησή σας και την αντίληψή σας πιο κοντά στο κοινό-στόχο, θα τραβήξετε την προσοχή τους. Σας βοηθάμε να χαράξετε την πιο κατάλληλη προσέγγιση για το μάρκετινγκ περιεχομένου. Έτσι θα ξυπνήσετε το συναίσθημα της περιέργειας, της έκπληξης, και οτιδήποτε άλλο δίνει στο ακροατήριο σας αφορμή για να μιλήσει για εσάς.
Το καλύτερο κομμάτι? Αυτό μπορεί να συμβεί όταν εργαζόμαστε για την επίτευξη αντικειμενικών στόχων. Για παράδειγμα η αύξηση της προβολής στις μηχανές αναζήτησης. Η στρατηγική μας για το περιεχόμενο θα είναι προσαρμοσμένη στις συγκεκριμένες απαιτήσεις σας.
Βελτιώστε την ποιότητα της επισκεψιμότητας του ιστότοπού σας
Ο σωστός τύπος περιεχομένου δεν χρειάζεται να παραπλανεί τον κόσμο με clickbait τίτλους. Μιλάει από μόνο του, δίνοντάς σας έτσι την ευκαιρία να είστε ειλικρινείς με τους πιθανούς σας πελάτες. Με αυτόν τον τρόπο δεν θα φύγουν δυσαρεστιμένοι. Θα ξέρουν τι να περιμένουν και θα τους αρέσει περισσότερο η διαφάνειά σας.
Μπορούμε να σας βοηθήσουμε να εξασφαλίσετε ότι το περιεχόμενο σας είναι της υψηλότερης ποιότητας. Ακόμη θα ταιριάζει στο κοινό σας. Αν δεν είστε σίγουροι για το ποιό μπορεί να είναι το κοινό σας, θα σας βοηθήσουμε να το εντοπίσετε.
Αναπτύξτε την αφοσίωσή σας και τα follows στα κοινωνικά μέσα
Ένα από τα πιο συνηθισμένα προβλήματα που αντιμετωπίζουν πολλές επιχειρήσεις είναι ότι δεν ξέρουν τι να γράψουν και να μοιραστούν (share). Με μια στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου και ένα ημερολόγιο περιεχομένου αυτό γίνεται πολύ πιο εύκολο. Επιπλέον, μπορούμε να εργαστούμε δυναμικά για να παρουσιάσουμε πάντα την προσέγγιση της μάρκας σας. Θα προσχωρήσουμε σε ήδη εξελισσόμενες συζητήσεις και θα οργανώσουμε εκστρατείες με επιρροές που θα σας οδηγήσουν ακόμα πιο ψηλά.
Βελτιώστε την προβολή σας στις μηχανές αναζήτησης
Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης και το μάρκετινγκ περιεχομένου πηγαίνουν μαζί. Φιλικό προς το χρήστη, φρέσκο και σχετικό περιεχόμενο είναι απαραίτητο για να αποδώσει καλά στις μηχανές αναζήτησης. Το μάρκετινγκ περιεχομένου μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να στοχεύσει συγκεκριμένους όρους αναζήτησης. Έτσι θα βελτιωθεί η συνολική αξία του ιστοτόπου σας.
Online κάλυψη Τύπου και συνδέσμοι (links)
Το συναρπαστικό περιεχόμενο πάντα θα προσελκύει συνδέσμους (links). Το να γνωρίζετε για ποιο περιεχόμενο ενδιαφέρονται οι αναγνώστες σας είναι ζωτικής σημασίας για την φυσική οικοδόμηση συνδέσεων (links). Εάν, πέρα από αυτό, το περιεχόμενό σας μπορεί να προσφέρει αξία σε έναν δημοσιογράφο, η στρατηγική προσέγγισής σας είναι σωστή.
Αυξήστε τη βάση δεδομένων του email σας
Το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι ένα από τα πιο ισχυρά εργαλεία μάρκετινγκ στο διαδίκτυο. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει την ανταλλαγή προσφορών, νέα προϊόντα, εταιρικά νέα και τα πιο πρόσφατα ιστολόγια. Επίσης είναι και τα εξατομικευμένα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ειδικά για τις επιλογές των μεμονωμένων χρηστών ή την αγοραστική συμπεριφορά. Θα σας βοηθήσουμε να προγραμματίσετε το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας καθ ‘ όλη τη διάρκεια του έτους, και να καθορίσετε ποιο περιεχόμενο αξίζει να μοιραστείτε.
Αν θέλετε η DMA να αναπτύξει μια στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου που λειτουργεί για την επιχείρησή σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας για μια άτυπη συζήτηση σχετικά με το πώς μπορούμε να βοηθήσουμε.