Το εξελισσόμενο ψηφιακό τοπίο
Το εξελισσόμενο ψηφιακό τοπίο κινείται με γρηγορότερο ρυθμό από ποτέ άλλοτε, κυρίως λόγω νέων ψηφιακών τεχνολογιών. Ως αποτέλεσμα, η συμπεριφορά των καταναλωτών αλλάζει διαρκώς. Οι καταναλωτές έχουν εύκολη πρόσβαση στις πληροφορίες και μπορούν να συνδεθούν με μάρκες μέσω διαφόρων ψηφιακών πλατφορμών – ιστοσελίδων, μηχανών αναζήτησης, κοινωνικών μέσων, e-shop, συγκρίσεων τιμών και ιστοτόπων με κριτικές προϊόντων.
Σε αυτή τη σύνθετη οικολογική συνείδηση των οικοσυστημάτων, η αύξηση της εμπιστοσύνης των πελατών και η αύξηση των πωλήσεων ή η επανάληψη των αγορών απαιτεί μια στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ που βασίζεται σε δεδομένα.
Στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ με βάση δεδομένα
Τα δεδομένα για το κοινό βρίσκονται στο επίκεντρο της στρατηγικής μας για ψηφιακό μάρκετινγκ εδώ στο Passion Digital. Συλλέγουμε και αναλύουμε μεγάλους όγκους δεδομένων από διαφορετικά ψηφιακά σημεία επαφής για να αναπτύξουμε πληροφορίες που μπορούν να διεξαχθούν υπό τη μορφή ενεργειών και μια στρατηγική μάρκετινγκ που βασίζεται σε δεδομένα.
Σας βοηθάμε να απαντήσετε σε βασικές ερωτήσεις, όπως:
- KPIs – Πώς μοιάζει η επιτυχία; Τι πρέπει να παρακολουθείτε και να μετράτε για να αξιολογείτε την ψηφιακή απόδοση και την απόδοση της επένδυσης (ROI);
- Κοινό / Πρόσωπο – Ποιο είναι το κοινό στο οποίο πρέπει να στοχεύετε και ποιες ψηφιακές πλατφόρμες (social media) χρησιμοποιούνε; Ποιες είναι οι ανάγκες και οι συμπεριφορές τους;
- Ανταγωνιστές – Ποιοι είναι οι ανταγωνιστές σας; Πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το ψηφιακό μάρκετινγκ για να ξεπεράσετε τον ανταγωνισμό;
- Μίγμα καναλιών – Ποιο είναι το καλύτερο μίγμα ψηφιακών μέσων (digital media) για να εξασφαλιστεί ένα αποτελεσματικό και οικονομικά αποδοτικό αποτέλεσμα που να ευθυγραμμίζεται με τους επιχειρηματικούς στόχους και τους KPIs; Πώς χαρτογραφείτε διαφορετικά κανάλια μέσων με το ταξίδι απόφασης του καταναλωτή; Ποιος είναι ο βέλτιστος προϋπολογισμός σας που πληρώνετε, κερδίζετε και έχετε;
- Περιεχόμενο – Ποιο περιεχόμενο θα πρέπει να αναπτύξετε; Έχετε αρκετό περιεχόμενο για να προσελκύσετε και να εμπλακείτε με το σωστό κοινό; Πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε δεδομένα κοινού και πληροφορίες για την ανάπτυξη περιεχομένου και μηνυμάτων πελατών;
- Χάρτης πορείας – Πώς εφαρμόζετε τη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ για μια συνεχή επιτυχία; Τι μοιάζει με ένα βραχυπρόθεσμο και ένα μακροπρόθεσμο σχέδιο; Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος να κυβερνηθεί ένας ψηφιακός χάρτης πορείας (digital roadmap);
Μαζί μας βρίσκεστε σε καλά χέρια…
Παρέχουμε στους πελάτες μας μια εξειδικευμένη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ που επιλύει μια σειρά επιχειρηματικών προκλήσεων. Οι ανώτεροι εμπειρογνώμονες ψηφιακού μάρκετινγκ θα συνεργαστούν μαζί σας για να εντοπίσουν ευκαιρίες στον τομέα της βιομηχανίας σας.
Με πλούσια εμπειρία σε ταξιδιωτικά, οικονομικά, καταναλωτικά πακέτα, λιανικό εμπόριο, μόδα, ιδιοκτησία, φιλανθρωπία και εκπαίδευση, μπορούμε να βοηθήσουμε την επιχείρησή σας να αναπτυχθεί και να επιτύχει τους στόχους της με μια υγιή στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ.